سی گل

فروشگاه اینترنتی سی گل

سی گل

فروشگاه اینترنتی سی گل

آسیاب دستی قهوه

آسیاب دستی قهوه

آسیاب دستی قهوه یکی از بهترین راهکارهایی برای آسیاب کردن و خرد  کردن دانه های قهوه این آسیاب کوچک دستی بسیار مناسب برای کسانیست که قهوه فروشی دارند یا زیاد قهوه ی میل میکنند قیمت 45000 تومان به همراه گارانتی و برگشت کالا در صورت نارضایتی

آسیاب دستی قهوه

خرید پیامکی: ارسال کد1146553 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول: 45,000 تومان

خرید پستی  
روش‌های متعددی برای آسیاب کردن دانه‌های قهوه وجود دارد. قدیمی‌ترین ابزار مخصوص آسیاب کردن هاونِ قهوه‌کوب Mortar and Pestle است. هاونِ قهوه‌کوب از یک ظرف مستحکم و یک دسته هاون تشکیل شده است. یکی از ابزارهای اندکی جدیدتر که در سال‌های دور توسط اعراب و ترک‌های خاورمیانه استفاده می‌شد آسیاب دستی Manual Mill یا آسیاب ترک Turkish Mill است که از تیغه‌ها یا دندانه‌هایی ساخته شده‌اند که به کمک نیروی بازو کار می‌کنند اما  امروزه بیشتر از آسیاب تیغه‌ای برقی Electric Blade Grinder که چندان برای آسیاب کردن قهوه مناسب نیست زیرا قادر به تولید پودر یک‌دست و لطیفی نیست، و دیگری نیز آسیاب دندانه‌ای برقی Electric Burr Grinder  استفاده می شود که بهترین نوع آسیاب برای قهوه است چراکه پودر یک‌دست و لطیفی تولید می‌کند که هم برای دم کردن قهوه‌ی دانه‌ریزی هم‌چون قهوه اسپرسو و قهوه ترک و هم برای دم کردن دیگر انواع قهوه کاربرد دارد. البته آسیاب غلطکی Roller Mill نیز نوعی آسیاب تجاری است که در کارگاه‌ها و کارخانه‌های قهوه‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 خرید آسیاب دستی قهوه

آسیاب دستی چوبی
این نوع آسیاب برای آسیاب کردن مقدار اندکی قهوه بسیار مناسب است. طرز کار آن‌ بسیار ساده می باشد . داخل آسیاب تیغه یا دندانه‌هایی از جنس فلز وجود دارد که به کمک دسته‌ی باریکی به حرکت در می‌آیند و دانه‌های قهوه را که داخل مخزن قرار دارند آسیاب می‌کنند.  این آسیاب‌ علامتی بر روی خود دارد که تعیین کننده اندازه درشتی یا ریزی پودر شدن قهوه می باشد از مزایای این آسیاب‌  چوبی بودن بدنه و اجزای آن می باشد  و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر از تمیز کردن آسیاب‌های برقی است. هم‌چنین با وجود قیمتِ پایین‌تر، آسیاب‌های دستی عمر طولانی‌تری دارد.

این آسیاب‌ می‌تواند به طور یک‌جا دانه‌های مورد نیاز برای حداکثر ۶ فنجان قهوه را آسیاب کند و گنجایش بیشتر از آن را ندارد


 
فروش آسیاب دستی قهوه


 
خرید پیامکی: ارسال کد1146553 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول: 45,000 تومان

خرید پستی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.